close

 


In Love Again

再次去愛

 

演唱:Colbie Caillat 

創作:Colbie Caillat

 

Remember the day, our lips touched in the rain

記得那日,我們的唇在雨中輕觸

 

Fire works through my veins, into my heart

火花通過我的血管,進入我的心臟

 

Remember the nights, dancing under the sky

記得那夜,在夜空下起舞

 

I got lost in the moonlight, found in your dark eyes

我在月光下迷失的部分,原來在你的深邃眼眸中。

 

Oh I wanna fall in love again

我想再去深深地愛一次

 

But this time, but this time

但這次,但這次

 

With no regrets

不再有遺憾

 

I wanna give it all again

我想再次付出一切

 

But this time, but this time

但這次,但這次

 

With no secrets

不再有秘密

 

I don't want just anyone, not anyone new

任何人我都不想要,任何新的對象我也不想要

 

I wanna fall in love again with you, with you, with you

我想再去深深地愛一次,與你,與你,與你

 

I wanna fall in love again with you, with you

我想再去深深地愛一次,與你,與你

 

Can we forget all the lies that we've led

我們能否忘記我們曾主導的所有謊言

 

Take us so far away from the truth

帶我們距離真實太過遙遠

 

Can we erase all the tears and regrets

我們能否抹去所有的眼淚和遺憾

 

Fear hiding in the pain, the shadows of yesterday

隱藏痛苦之中的恐懼,昨日的陰影

 

Oh I wanna fall in love again

我想再去深深地愛一次

 

But this time, but this time

但這次,但這次

 

With no regrets

不再有遺憾

 

I wanna give it all again

我想再次付出一切

 

But this time, but this time

但這次,但這次

 

With no secrets

不再有秘密

 

I don't want just anyone, not anyone new

任何人我都不想要,任何新的對象我也不想要

 

I wanna fall in love again, with you, with you, with you

我想再去深深地愛一次,與你,與你,與你…

 

We can take a blank white page

我們可以用空白的一頁

 

And fill it with the dreams we made

填上我們共同的夢

 

And let these scars slowly fade away

讓那些傷疤慢慢地消失

 

I wanna fall in love again

我想再去深深地愛一次

 

But this time with no regrets

但這次不再有遺憾

 

I wanna give it all again

我想再次付出一切

 

But this time, but this time

但這次,但這次

 

With no secrets

不再有秘密

 

I don't want just anyone, not anyone new

任何人我都不想要,任何新的對象我也不想要

 

Oh I don't want just anyone, not anyone new

任何人我都不想要,任何新的對象我也不想要

 

I wanna fall in love again, with you, with you, with you

我想再去深深地愛一次,與你,與你,與你…

 

I wanna be in love again with you, with you

我想再去深深地愛一次,與你,與你…

 

I wanna be in love again

我想再去深深地愛一次

 

 

轉貼請註明來源Ran,請做到最基本的尊重不要盜文

 
 
不常翻譯英文歌詞,如果有不通順的地方或是其他建議,麻煩請在底下留言幫我一起修正
 
這首歌我一直很喜歡,但可能很冷門的關係,網路上查不到翻譯好的歌詞,結果我就再度一時衝動來翻譯了
arrow
arrow

    Ran 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()