close

 


 

listen before i go

在我離去前聆聽

 

演唱:Billie Eilish O'Connell

作詞/作曲:Billie Eilish O'Connell / Finneas Baird O'Connell

 

Take me to the rooftop

帶我去樓頂


I wanna see the world when I stop breathing, turning blue

在我停止呼吸時,我想看看這個世界變成一片藍色的


Tell me love is endless, don't be so pretentious

告訴我愛是無止盡的?別這麼自以為是


Leave me like you do (Like you do)

如你所願的離開我吧(如你所願)

 

If you need me, wanna see me

如果你需要我,想要見我


Better hurry 'cause I'm leaving soon

最好快點,因為我就快要離開了

 

Sorry can't save me now

對不起,此刻的我已經無法被拯救


Sorry I don't know how

對不起,我不知道該怎麼做


Sorry there's no way out (sorry)

對不起,已經沒有任何出路了(對不起)


But down

不斷下墜


Hmm, down

嗯,下墜

 

Taste me, these salty tears on my cheeks

品嘗看看我臉頰上鹹鹹的淚珠


That's what a year-long headache does to you

這就是你這一年來頭痛的原因吧


I'm not okay, I feel so scattered

我一點都不好,我感到好零碎


Don't say I'm all that matters

別說我是最重要的人


Leave me, déjà vu

離開我,如似曾相似般的

 

If you need me, wanna see me

如果你需要我,想要見我


You better hurry, I'm leaving soon

最好快點,因為我就快要離開了

 

Sorry can't save me now (sorry)

對不起,此刻的我已經無法被拯救(對不起)


Sorry I don't know how (sorry)

對不起,我不知道該怎麼做(對不起)


Sorry there's no way out (sorry)

對不起,已經沒有任何出路了(對不起)


But down

不斷下墜


Hmm, down

嗯,下墜

 

Call my friends and tell them that I love them

打給我的朋友並轉告他們,我愛他們


And I'll miss them

以及我會想念他們的


But I'm not sorry

但我不感到遺憾


Call my friends and tell them that I love them

打給我的朋友並轉告他們,我愛他們


And I'll miss them

以及我會想念他們的


Sorry

對不起

 

 

 

 

轉貼請註明來源Ran,請做到最基本的尊重不要盜文

 
 
不常翻譯英文歌詞,如果有不通順的地方或是其他建議,麻煩請在底下留言幫我一起修正
這首歌的歌詞好沉重...
arrow
arrow

    Ran 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()